Klachtenformulier

Ondanks het feit dat ons bedrijf en onze medewerkers hun uiterste best doen om de klant tevreden te stellen, kan het voorkomen dat onze dienstverlening onverhoopt te kort schiet.

Heeft u een ervaring met ons bedrijf waar u niet tevreden over bent, laat het ons weten. Want samen met onze klanten kunnen wij de producten en dienstverlening van onze onderneming verbeteren. Uw bericht zal binnen 24 uur in behandeling worden genomen. Wij geven uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht op elke klacht een inhoudelijke reactie. Een gegronde en dus toegekende klacht wordt binnen 14 dagen opgelost.
Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Klachtenformulier

man    vrouw
 
(dd-mm-jjjj)


Zoek op automerk